lördag 21 november 2009

Vad har jag nu gett mig in på?








Inspirerad av min kollega Sofia tänkte jag också prova på att skriva lite om min vardag som tapetserare.

Mitt företag heter Tapetseri & sånt och jag har min verkstad 1 mil utan för Askersund.
Jag stoppar och klär om möbler både till privatpersoner och offentlig miljö.

Har varit hemma och varit föräldraledig ett tag men nu är jag igång igen och det är jättekul.

Kan ärligt säga att jag varit dålig på att uppdatera min hemsida(se ovan) men här kanske jag kan vara lite bättre på det.

Mina öppettider i verkstan är Måndag-Fredag 9.00-16.00 eller efter överenskommelse.

Nej, nu provar jag att lägga ut detta till allmän beskådan och återkommer med mer senare.

Trevlig helg//Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej, jag blir glad om du vill lämna en kommentar//Eva