onsdag 31 mars 2010

Och vinnarna är...

Tävlingen som pågått här på bloggen är nu avslutad.

Ett påskägg fylldes med inkomna anmälningar från bloggen, och som inkommit via mail.
Dragningen gjordes med mina barn som "lottdragare" och mannen som kontrollant (vet inte om lotteriinspektionen godkänner det)

Och 1:a priset,Presentkort på 900:-, gick till Karina Sönderhegn( Trasseltofs)

2:a priset,Presentkort på 400:-, till Anita,(Frizz@n)

3:e pris,Presentkort på 200:-,till Kristina.(krilan@spray.se)

GRATTIS till er alla!!

Tack till alla som varit med och tävlat denna gång.Håll utkik efter fler tävlingar här under året.

//Eva

1 kommentar:

  1. Åhhhhh... Hurra å Hallelulia! Mitt i köpstoppstider VINNER jag. Ludde måste va en liten ängel! :)
    Jag är GRYMT tacksam och spänt på vad jag skall hitta på med mitt pris.
    Lutar åt sypallen men nu får vi se. Ska fundera ett slag.
    GRATTIS till er andra oxå som vann!

    SvaraRadera

Hej, jag blir glad om du vill lämna en kommentar//Eva