lördag 14 augusti 2010

Tyger!

Ni vet väl att det går bra att komma till mitt lilla tyghus & beställa tyger!


Jag har både möbeltyger och en hel del lite tunnare som passar till gardiner, överdrag, kuddar osv.
Alla tyger är beställningsvara och finns hemma på några dagar.

Plysch, stiltyger,vävda ylletyger, konstläder, kretonger ja nästan allt ni söker tror jag ni kan hitta här.
Det finns också en del stuvbitar om ni bara ska klä om nån liten sits tex.

Möbelband & snoddar finns det alltid en hel del hemma, och hittar ni inte det ni söker går det för det mesta att beställa hem.

Jag kan göra klädda knappar av ett tyg ni själv har med.


Varmt välkomna att göra ett besök!

1 kommentar:

  1. Vilken mysig liten bod du hade där då..:) bra att kunna beställa o att det kommer snabbt.... Kram Annika

    SvaraRadera

Hej, jag blir glad om du vill lämna en kommentar//Eva