måndag 19 april 2010

Ute på turné-Fastighetsbyrån i Askersund


Dax att byta bostad?
Passa på att förnya möblerna samtidigt!


Min Jubileums-turné har nu stannat till vid torget i Askersund, där ligger Fastighetsbyrån

Från hemsidan:
Varje år hjälper vi många kunder att hitta sitt drömboende. Från vårt kontor förmedlas de flesta villor, bostadsrätter och fritidshus som säljs i Askersunds kommun. Vi är med andra ord marknadsledande. Vår bobutik med stora skyltfönster mot Torget gör att vi får en naturlig kontakt med köpare och säljare.
Annika Röös är registrerad fastighetsmäklare och arbetar sedan 2004 i Askersund.
Beatrice Eklind är registrerad fastighetsmäklare och arbetar sedan 2010 i Askersund.


Jag försöker hitta möbler & tyg som passar till platsen de ska vara på.
Att byta bostad står för mig för något nytt och piggt, och en av färgerna man förknippar med "mäklarna" är orange.

Tyget "Haga" från Spira i turkos & orange, halvlinne, 150 bredd.
Stolsits klädd i "Snowball",orange, från Textil-Miljö 85% ull, 13% viskos, 7% polyamid, finns i 16 läckra färger.

Tygerna är beställningsvara och finns hemma på några dagar.

Tack att jag får visa vad jag har att erbjuda hos er på Fastighetsbyrån!

...och man kan ju klä om möbler utan att byta bostad också, bara så ni vet;)//Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej, jag blir glad om du vill lämna en kommentar//Eva