fredag 26 november 2010

Kuddar

Här är en mer rättvis bild av färgen.

Kuddvar "Cirkel" linne, från Spira 50x50 med blixtlås. 160:-/st SÅLD!

Kuddvar "Monstrea"linne, från Mairo 50x50 med blixtlås 160:-/st


Kuddvar tv."Grön Elin" med knyttofsar 100% lin 50x50 med blixtlås 200:-/st SÅLD!
Kuddvar th. "Krumelur"linne 50x50 med blixtlås 160:-/st båda tygerna från "Spira" SÅLD!

Kuddvar "Får" Ljungbergs textiltryck, linne, 50x50 med blixtlås 210:-/st

Kuddvar "Byrackor" Ljungbergs textiltryck, linne,50x50 med blixtlås 210:-/st

Ett enkelt sätt att "piffa till" hemmet på är att skaffa, eller byta ut, några kuddar.
Jag har tagit mig i kragen och sytt upp några kuddvar av tyger som har blivit liggande ett tag.
OBS!!Alla dessa säljs utan innerkudde, alltså endast kuddvar!

Just nu är det dessa som finns uppsydda så är du intresserad av att köpa skicka mig ett mail eller lämna en kommentar här nedanför, jag kan givetvis skicka som brev, hör då av dig så kollar jag upp fraktpris.

//Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej, jag blir glad om du vill lämna en kommentar//Eva