måndag 29 november 2010

Vilka gulliga kunder....

Ett tjockt brev på posten, hmm vad kan det va?
Jo en ny tidning, GODS & GÅRDARS specialmagasin "Klassisk jul"
Ännu roligare var ju att det var en kund som skickat den, de hade fått besök av ovan nämnda tidning med ett "hemma hos reportage".

Vilket vackert hem!! Granen kan ju få vem som helst att bli avundsjuk.

Ja, det som var extra kul för mig då var att en möbel jag klätt om var med på bild i tidningen.
Helena som är lite av en fixare själv hade målat om fåtöljerna innan de kläddes i ett ljust smalrandigt tyg.

Såhär så de ut hos mig innan de lämnade verkstan
...och det var förresten Helena som sa till mig senast hon var här att hon tyckte jag hade ett spännande jobb!!
ibland behöver man påminnas om det...vad hon jobbar med?
Hon är visst på Kriminalunderättelsetjänsten i Stockholm.

//skriver en stolt tapetserare .

1 kommentar:

  1. Tack för din goa kommentar inne hos mig!
    En sådan fåtölj som du visar i inlägget står väldigt högt på min önskelista. Det är dock sällan man ser några på auktioner och när de finns är det ofta mycket jobb med att få dem iordning. Det är då man skulle vilja ha de kunskaperna du har - eller ha en tapetserare tillhands :-)

    Kram Sussie

    SvaraRadera

Hej, jag blir glad om du vill lämna en kommentar//Eva