måndag 25 januari 2010

Äntligen måndag?!



Efter en något rörig förmiddag som började med att barnen varken ville äta frukost, klä på sig eller åka till dagis, besök hos Bild & kultur som skulle hjälpa mig att fixa till min hemsida,
och biltur till Vretstorp för att hämta mitt gods som DHL skulle leverera, men som oturligt nog fått punktering på motorvägen...ja, ni fattar...sätter jag mig nu en stund och djupandas och tar en kopp kaffe med en mörk chokladbit:)

Snart ska jag gå ut i verkstan och sätta igång med veckans arbete.
På listan finns plymåer till gripsholmsfåtöljer, 2 Emmafåtöljer och en 50-tals fåtölj med träkarmar och lite annat smått och gott...så jag borde verkligen inte sitta här!!

Ett kreativt kaos pratas det ju om ibland, fast jag vet inte...

Ska berätta i ett senare inlägg om mitt FORMEX-besök i slutet av förra veckan, då jag beställde en massa nya tygprover som snart kommer hem!

Ha en fin måndag//Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej, jag blir glad om du vill lämna en kommentar//Eva