onsdag 6 januari 2010

Miljö-uppmaning!

Sussie med bloggen "Granne med selma" hade en miljö-uppmaning som jag tänkte hänga på.
Varje torsdag under januari och februari kommer inlägget handla om vad man kan göra för miljön.
På Sussies sida kan du hitta alla som är med, och säkert få massor av bra tips hoppas jag.

För er som inte redan kollat in en annan blogg jag är med och bidrar till, så kolla in
"Klimatpiloternas egen blogg"

Jaha, nu gäller det att tänka till inför morgondagen!

Ha en fin vinterdag//Eva

1 kommentar:

  1. Hej! Hittade hit via "Selma" o hittade en intressant blogg..... mycket fina saker du gjort... o du... påtal om päls... ifjol fyndade jag på Kupan en brun snýgg i nertz (tror jag) värmer min kökssoffa perfekt...:) Kram Annika

    SvaraRadera

Hej, jag blir glad om du vill lämna en kommentar//Eva