måndag 28 mars 2011

Blå stuvbitar säljes!

Rensar som sagt i mina tyg-gömmor.
Kanske nån är intresserad av någon tygbit att förändra hemmet med?
En ny kudde, stolsits, väska,väggbonad...bara fantasin sätter gränser.

150x107 cm
Ett speciellt tyg på bomull(tror jag,kan ev va halvlinne) från MAIRO
2 Orchide´kvistar är tryckta på en linnefärgad botten på mitten av ett vitt tyg så det ser ut som att det ligger en lös duk,fattar ni?
60:-

65x65 cm
Fransk-inspirerat tyg med en liten historia, så kallat,Toile de jouy-mönstrat.
Bomull (tror ja, kan ha nån liten blandning)
60:-

68x90 cm
Kraftigt koboltblått tyg(inte så ljust som på bilden) med lite Trichia Guild-känsla
50:-

90x110 cm
Lavendelblått,ton-i-ton-rutigt, möbeltyg,från JOVER, polyester/bomull vattentvätt 30 grader.
150:-

140x128 cm
Sandersontyg, Avening,gardinkvalite bomull.
En fantastisk blå färg med de klassiska Sandersonmönstrade blommorna.
130:-


73x92 cm
Rutigt bomullstyg från Häggåstrand.
50:-

Är ni intresserade av att köpa något, lämna en kommentar eller skicka ett mail.
Vill ni veta vad det kostar att skicka med brev,eller något annat hör bara av er.
Alla priser är inklusive moms.

Kommer lägga ut fler stuvar i olika färger inom kort.

//Eva

1 kommentar:

  1. Så många fina stuvar. Synd att jag inte syr :O)
    Kul att du är med i min utlottning
    Kram Agneta

    SvaraRadera

Hej, jag blir glad om du vill lämna en kommentar//Eva