måndag 28 mars 2011

Stuvar till salu!

Jag rensar bland mina stuvar, försöker lägga ut bilder på dem i lite färg-kordinerade teman.
Jag har inte haft dem märkta, så en del vet jag inte riktigt vad det är, då tyget för längesen utgått.
Måtten är angivna med bredd x längd.Priserna för varje tyg står under beskrivningen.

73x99 cm
Detta är ett lite tunnare bomullstyg från Häggåstrand(firman finns inte längre)
Färgen är inte riktigt så röd som på bilden, lite mer "hallon-blåbärröd"om ni fattar.
50:-

68x95
En bomullskretong från Crowson "Else" cremegul botten med små rosenknoppar.
60:-

75x98
Kraftigt storrutigt bomullstyg,nästan lite markistyg-karaktär, från Häggåstrand, inte riktigt så ljusröd som på bilden,översta bilden med alla tyger är mer rättvis.
50:-SÅLD

140x85
Möbeltyg från Berghem,"Hubertus" 2,5 cm breda ränder, finns fortfarande i produktion,
bomull-lin-viskose tror jag(kan kolla vid intresse)
100:-

150x66
Linnetyg från MAIRO(2002), "Small Paisley" med vimpelbården i ena sidan på tyget.
50:-

66x65
Lite tunnare bomullstyg,cremevit /rödrutig från Trapiche & co.
50:-

65x65
Fransk-inspirerat tyg med en liten historia, så kallat,Toile de jouy-mönstrat.
Bomull (tror ja, kan ha nån liten blandning)
60:-

Är ni intresserade av att köpa något, lämna en kommentar eller skicka ett mail.
Vill ni veta vad det kostar att skicka med brev,eller något annat hör bara av er.
Alla priser är inklusive moms.

Kommer lägga ut fler stuvar i olika färger inom kort.

//Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej, jag blir glad om du vill lämna en kommentar//Eva