torsdag 4 mars 2010

Barnkläder.





Jag sålde tidigare även barnkläder av märket Cheeky Monkey,men satsar nu enbart på verkstan.
Här lägger jag ut de sista plaggen jag hittat till försäljning om nån är intresserad.

Bomullsplaggen är av ekologiskt odlad bomull och velouren är svensktillverkad i en jättefin kvalitet.

1. Slipover/väst i mörkbrun velour med röd/brunrandig mudd st 86/92 Förr 189:- Nu 80:-
2. Röd Babybyxa i bomull, st 62/68 Förr 145:- Nu 50:-
3. Härligt röd Velourjacka med röd/vit randig mudd st 122/128(rätt liten i storleken) förr 295:- Nu 125:- SÅLD!
4. Långärmad turkos bomullströja med orange halsmudd och sömmar st 122/128(rätt liten i storleken) Förr 185:- Nu 80:- SÅLD!

Är du intresserad ring, maila eller lämna en kommentar.Jag skickar gärna, då tillkommer porto.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej, jag blir glad om du vill lämna en kommentar//Eva