torsdag 4 mars 2010

Till salu,TAGS/ADRESSLAPPAR


Hoppsan sa jag när jag upptäckte att det kanske blev lite väl många tags/adresslappar jag beställt.
Hade tänkt ha dem till prislappar på möbler, kuddar etc...och det blir nog bra...men 1000 st.

Så är nån intresserad och vill köpa några går det alldeles utmärkt.
Det är klassiska adresslappar i en svagt gulaktig ton, som passar till paket, förvaringslådor, syltburkar, ja lite av varje.
Måttet är 8x4 cm och hålet är väl 6 mm.

TAGS /ADRESSLAPPAR 20 st 30:- (eller 2:-/st om man vill ha nån enstaka)+porto om jag ska skicka.

Lämna en kommentar eller skicka ett mail om du är intresserad, skriv hur många du vill ha+ namn & adress.

Ha en fin dag//Eva

1 kommentar:

  1. Jag vill gärna köpa 30 st... kul att ha när man scrappar och till paket.

    Jennie Wilhelmsson
    Vibyn 768
    718 92 Frövi

    Men det har du väl koll på =)

    Stor kram till er alla .
    ps jag hoppas filmen var bra och att ni njöt av er barnfria fredag. Ds.

    SvaraRadera

Hej, jag blir glad om du vill lämna en kommentar//Eva