lördag 27 mars 2010

Fem myror ÄR fler än fyra elefanter!!

Jag är född på 70-talet och alltså uppväxt med fem myror, såklart blir jag nostalgisk & JÄTTEGLAD över tyget från MAIRO med motiv från tv-serien.

Det småmönstrade tyget finns även som rullgardin och kan beställas i önskat mått.
Det stora mönstret ovan är 100% bomull & 148 cm bredd.
Tyget finns som bestälningsvara hos mig och kostar ca 310:-/ m + frakt.

Håller just nu på att sy kuddfodral med dragkedja som blir så fina.

Det var allt för tillfället...snart visas fler tygnyheter!

Trevlig kväll//Eva

Alla bilder lånade från Mairos hemsida.

1 kommentar:

  1. Åh vad jag gillar dessa elefanter...:) Fem myror var ju ett kanonprogram.... lilla slutelefanten så söt när han flög runt o försvann.... synd man inte har mindre barn bara.... kanske skulle man sy sig en egen kudde...:) Kram Annika

    SvaraRadera

Hej, jag blir glad om du vill lämna en kommentar//Eva